Microsoft si věří v boji proti cloudovému hraní

Xbox Scarlett je nadcházející konzolí po Xbox One. Půjde o velkou senzaci. Dokonce má být 4x výkonnější než jeho předchůdce Xbox One. Do popředí se však dostává cloudové hraní, což může být pro klasické herní konzole velkou hrozbou.

Phil Spencer, vedoucí divize Xboxu je přesvědčen o síle nové konzole. Dokonce se nechal slyšet, že „Scarlett je velmi důležitým bodem z hlediska designu a rovnováhy mezi CPU a GPU. Podařilo se nám v tomto ohledu dosáhnout něčeho, co se nám ještě nikdy nepovedlo. Pro nás je Scarlett přesně tím, co by mělo přinášet zážitky se smysluplným navýšením kvality,”

Navíc dodal, že rozhodně nemají v plánu přestat vyvíjet nové herní konzole. Streamování her se podle předpokladů sice rozšíří o další hráče, prodej herních konzolí to však podle Spencera neohrozí. Kvalita streamovaných her ještě nějakou dobu nebude dosahovat kvalitě herních konzolí.