PlayStation VR2


Po nadšení, které provázelo představení nové generace virtuální reality od PlayStation, se po roce od uvedení ukazuje, že headset VR2 nenarazil na očekávanou popularitu. I přes sliby rozsáhlé knihovny her se setkává s malým zájmem hráčů, což má za následek plné sklady neprodaných kusů a pozastavení další výroby.

Nízký zájem a plné sklady


Podle agentury Bloomberg se mělo prodat pouze 2 miliony headsetů, což je pouze zlomek v porovnání s prodejem konzolí PS5. Vedle omezené nabídky her je dalším důvodem k tomuto stavu vysoká cena, která se vyrovná ceně samotné konzole.

Nezbytnost virtuální reality ve světě herní zábavy

Ačkoliv je VR zařízení relativně cenově dostupné ve srovnání s jinými, není pro většinu hráčů nezbytné a nemá tak nepostradatelné místo ve světě herní zábavy.

Naděje ve vydávání nových titulů

Existuje naděje, že PlayStation nadále bude podporovat svou virtuální realitu a vydá na ni nové tituly. S podporou hraní na PC by mohla získat druhý dech. Nicméně, aby si PlayStation VR2 získalo širší hráčskou základnu, bude zapotřebí výraznější nabídky her než například pouze titul Horizon.

Shrnutí

PlayStation VR2 se po roce od uvedení setkává s nízkým zájmem hráčů, což má za následek plné sklady neprodaných kusů a pozastavení další výroby. Navzdory slibům o rozsáhlé knihovně her a relativně cenové dostupnosti, není pro většinu hráčů nezbytné a nepředstavuje tak zásadní součást herní zábavy.